Wednesday, May 21, 2008

Pecha Kucha 4 juni på Nefertiti - ett blogginlägg


Snabbsnackskonceptet Pecha Kucha har funnits en tid i Göteborg vid det här laget.
Den fjärde juni är jag en av dem som får chansen att prata om något viktigt och roligt.

Jag kommer ta mig friheten att prata om deltagarkultur, sociala nätverk och hur man använder spel som metod.

Jag får 20 bilder och 20 sekunder per bild på mig att förklara allt. Det blir lätt :)

Hoppas vi ses där. Sist var det så fantastiskt mycket folk, att alla inte kom in. Kom i god tid innan 19.30.

Väl mött /Johan 

3 comments:

Åse Eliason Bjurström said...

Skoj Johan, skall knö mej in!

Johan EL Eriksson said...

Du är varmt välkommen, men se till att komma i tid. Sist var det sjukt mycket folk. Vissa fick vända i dörren...

Trevlig helg! /Johan

Petter Karlsson said...

Gött Johan!
Har propsat på att Ola skulle pratat sen i höstas men mannen hade då inte förstått styrkan i plattformen. Nu har han ju testat det en gång och insett att "death by powerpoint" verkligen går att besegra. Samtidigt som det ofta kan kännas frächt och snyggt.

Ska bli kul att höra vad du ska predika Johan! Lycka till!

/ Fd. Eleven